E-devlet üzerinden yapılan ücretli öğretmenlik başvurularının geçerli olabilmesi için, daha önceden başvuru yapanlar başvurularını yeniden güncelleyerek 2023-2024 I. Eğitim öğretim yılını seçilmesi gerekmektedir. Aksi halde daha önce yapılan (2022-2023 eğitim öğretim dönemi) başvuruları geçersiz sayılacaktır.
BAŞVURU İŞLEM AŞAMALARI
1. E-Devlet üzerinden ücretli öğretmenlik başvurusunda bulununuz. Bilgilerin doğruluğundan emin olduktan onaylayıp çıktı alınız.
>>> E-Devlet Ücretli Öğretmenlik Başvurusu İçin Tıklayınız<<<
2. E-devlet üzerinden başvuru yaptıktan sonra aşağıdaki formu çıktı alıp doldurunuz.
3. Aşağıda sıralanan evraklar, yarım kapak dosya şeklinde, İlçe Milli Eğitim Müdürlüğümüzün İnsan Kaynakları Hizmet Birimine(Öğretmen Atama) elden teslim edilecektir.
Teslim Edilmesi Gereken Evraklar
· E-devlet başvurusu(tarafınızca onaylanmış)
· Ücretli öğretmenlik dilekçesi(tarafınızca doldurulmuş)
· Mezuniyet belgesi (aslı ve fotokopisi)
· Nüfus Cüzdanı (aslı ve fotokopisi)
· Varsa Formasyon belgesi (aslı ve fotokopisi)
· Emeklilik Kimlik Kartı (Emekliler için)
· Okul Öncesi Eğitim Semineri(Okul Öncesi Alanında Başvuru Yapanlardan)
· Sabıka Kaydı (E-Devletten alınabilir)
· Sağlık Raporu (6 Aylık)
· Bir adet fotoğraf (Son 6 ay içinde çekilmiş)
· Varsa diğer sertifikalar
· Varsa KPSS Sonuç Belgesi
· Askerlik Durum Belgesi
· E-Nabız'dan alınacak olan kronik risk durum belgesi