KARS SELİM İLÇE MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ

İLK ATAMA BAŞVURULARI ESNASINDA İSTENECEK BELGELER

İLK ATAMA BAŞVURULARI ESNASINDA İSTENECEK BELGELER

İlk Atama Başvuruları Esnasında İstenecek Belgeler

 1. Lisans diploması veya mezuniyet belgesinin aslı veya onaylı örneği,

 2. Pedagojik Formasyon Belgesi(varsa),

 3. Denklik Belgesi (varsa),

 4. KPSS10 ve KPSS121 Sonuç Belgesi,

 5. Hizmet Belgesi(Çalışanlar için),

 6. Son altı ay içerisinde çekilmiş vesikalık fotoğraf (3 Adet),

 7. Mal Bildirimi(Kurumumuzdan temin edilecektir.),

 8. Onaylı Elektronik Başvuru Formu,

 9. Tam teşekküllü hastaneden alınacak Sağlık Kurulu Raporu,

10. Nüfus Cüzdanı Fotokopisi,

11. Diğer Kamu Kurum ve Kuruluşlarında Çalışanlardan Muvaffakat Belgesi,

12. Ziraat Bankası Selim Şubesinden Hesap Açıldığına dair dekont.

Selim Kaymakamlığı Hükümet Konağı İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü Selim/KARS - 90 474 461 30 16

MEB © - Tüm Hakları Saklıdır. Gizlilik, Kullanım ve Telif Hakları bildiriminde belirtilen kurallar çerçevesinde hizmet sunulmaktadır.